3e advent

Och lucia imorgon:) Trevligt värre... Dock e jag lite besviken på mig själv att jag inte uppdaterar mer ofta:( Men men... efter den här veckan får jag väl vara ursäktad kan jag tycka... Imorgon känns det dock som om saker och ting ska vara som vanligt igen... Hoppas på det iaf=) Lucia på jobb med massa goa barn och föräldrar... Läääängtar!!!

Jag älskar verkligen julen med allt stök, bak osv... På torsdag ska jag och Erika baka... Lite sent men men bättre sent än aldrig=) Ska bara försöka får tag i saffran! Blir nämligen lussebullar oxå *ler* Me like...

3e advent idag... Ja jisses vad tiden flyger... Snart e 2010 oxå slut... Ett år med både höjdpunkter och djupdykningar... Men det får bli i ett annat inlägg *ler*

Var på hockey idag... Malmö mer eller mindre lekte med Troja kändes det som... *ler *Skönt med såna matcher ibland... Men det tror jag att jag tar upp i min och Annas blogg :) Eller nä förresten en sak måste jag ta upp här *hehe* "Veckans (eller säsongens) mest överraskande"(Läs med ironi) Robin Weihagers "dropp" bakom ryggen vid blålinjen i pp... Hur svårläst e det???????? Kan inte hjälpa att man står och skrattar för sig själv lite grand nu... Inte lönt att skälla och gorma... Det händer ju samma sak varenda gång *hehe* Och så veckans SKJUT MERA!!!!: Patrik Hersley... För helsicke grabben... du har ett TUNGT och grymt skott... ANVÄND DET OFTARE!!!!! Så enough hockey;)

Har precis sett ett avsnitt av Ncis (Surprise surprise) med Erika :) Blev lite adventsmys oxå:)

 



Såja *ler* Nu e det nog dags att uppsöka kudden.. Eller nä blir nog ett besök på fejjan först...

Puss kram till er alla... Och Anna... Krya på dig gumman<3


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback