Trip on the memory lane...

Ja det kan man väl säga att ajg hade igår *hehE* Kollade igenom gamla foton... Lyssnade på Nkotb... Osv... Fan man börjar nog bli gammal... Eller e det nu livet börjar?? Jag vet inte... Vet bara att ibland känner jag mig så förvirrad på allting och önskar jag var i tonårens "bekymmersfria" värld igen... Ibland funkar bara ingenting... Och ibland funkar allt... Förvrrande så det förslår.

En sak är säkert dock. Den här sommaren har förändrat mig mycket... Kan itne direkt ta på det men jag känner mig modigare och starkare på många sätt. Mår iaf himla bra för tillfället och nu ska jag snart iväg och köpa Kvp;) Tydligen fin bild där *hehe* Okej ja på vissa sätt blir jag inte gammal;)



Hockey ikväll och jisses vad jag längtar :D Skönt att säsongen snart drar igång igen... Lite pirrig i magen inför det... Mest för att man längtar så;)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback