Sommarfavoriter...

Sommaren är ju en tid då man fylls av glädje... I alla fall jag:) Därför tänkte jag nu ge mig på en lista över olika saker... Idag får det väl bli GLASS<3

I år ser topp tre ut som följer:

1. MJUKGLASS MED SALTA FLAKES.....<3<3 Ett msåte för mig. Trodde ALDRIG det skulle vara så gott med salt på mjukglass... Började egentligen förra hösten när jag provade jordnötter i Ystad... Salt och mjukglass... Mumma för smaklökarna;)
2. Jordnötsglassen jag åt på Café Baron i Gbg... Även 2a platsen har inslag av salt... Grymt god, men ack så mäktig...
3. Isglass i alla former.... Piggelin framför allt. Finns väl inget som läskar så som en iskall Piggelin eller annan isglass en varm sommardag=)

Nu e det snart hockey och där har vi is igen...:P Coola grabbar;) *hehe* Nej dags att göra vid sig!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback