Sista.....

Helgen innan verkligheten tar vid igen... Har varit helt underbart att vara ledig 5 veckor och jag hoppas att det itne tar alldeles för många dagar att komma in i rätt rutiner igen... Men det ska väl gå hyfsat fort... Och med tanke på att hockeysäsongen snart drar igång igen så... *ler *Och eftersom allt känns betdligt lättare än det gjort tidigare år så ska det väl vara hyfsat lätt...=)

Idag var det tänkt att jag skulle gå ner till stan och handla lite frukost åt mig och ERika, men så blev inte fallet då det SPÖREGNADE!!! Så vi får helt enkelt hålla till godo med vad som finns hemma *ler* Queen bara sover *ler* Men lite frukost ska madam snart få sen blir det en runda runt kvarteret=) E faktiskt mysigare än jag trodde att ha henne här och jag vet redan att hon kommer att vara saknad när mamma kommer hem:(

Storstädning står på agendan idag:( Erikas rum e snart klart... Nu e det klädkammaren, förrådet oc hköket som står på tur:) Nästa helg när allt e helt klart på  tonårsrummet, så e det vardagsrummets tur för då ska alla möbler vara på plats oxå:) Ska bli sååååååå nice att få ordning! Nya gardiner blir sen steget därefter...:)

Började ju lite med listor... Inget inspirerande väder idag direkt, men men...

Godast att grilla topp 3

1: Flintastek är det inte mycket som slår enligt mig=) MEN... Det ska vara den man kryddar själv... Den som redan e marinerad och kryddad e inte alls så god
2.Vet inte riktigt vad det varit för kött som Tina och Magnus bjudit på i sommar så jag säger.... Allt kött Magnus slänger på grillen;)
3.Hamburgare
... Fortfarqande... Efter alla år... Så finns det fortfarande bland mina favoriter... Grillad hamburgare e fan så mycket godare än stekt =)

Det var den listan:) Hockey igår... Dock itne hemma... Hv71 mot Malmö... Var väl ganska väntat att Hv skulle ta det där så jag sörjer itne så hemskt mycket... Men tydligen gjorde Bjurö en bra match trots 5 insläppta mål. Men som sagt... Hv e svenska mästare oc hde ska kunna köra över Malmö vilken dag som i veckan... Imponerande att det inte blev större siffror... Den 14/9 e det äntligen dags för säsong!!!

Nä nu e det dags för dagens första kopp plus att tösen här ska få sina mackor med leverpastej;)

Puss och kram

 
Huset med det halva numret:) Ganska häftig historia bakom det;) Får väl kanske skriva lite om vad vi gjorde i Göteborg oxå... det har jag helt glömt *hehe* Snacka om att ma ndå varit helt avkopplad:)


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback