Fasen

Återigen e jag bara så himla dålig på att blogga... Vet inte riktigt vad som tagit åt mig:( Nåväl här kommer en kort summering över semestern, som nu är inne på refrängen tyvärr...:( Det e lite blandade känslor att gå tillbaka till jobb... Jag älskar mitt jobb, men det e såååååååååååå skönt att vara ledig;)

Något som e positivt med att det snart e höst e ju att hockeysäsongen kommer igång... Det var hockeyns dag i lördags oc hjag tog mig i kragen och gick fram och frågade om foto. Tycker sånt e sjukt pinsamt men samtidigt ville jag ju väldigt gärna och jag vågade tillsist:) Men Tina, Daniel och Anna: I min värld...;)

Semestern i Göteborg var underbar... Sånär som på en dag, då regnet fullkomligt vräkte ner... Mina skor lät som en bassäng och kläderna var dyblöta... Men men e man på smester får man ta lite sånt *hehe*. Vi fick iaf varit på Liseberg, Älvsborgs fästning, åkt Paddan, Stinsen och en "top less" busstur=) Väldigt intressant... Tyvärr hann vi inte med Skansen Kronan, då det spöregnade den dagen de hade öppet:( Vi kom aldrig till Lejonet heller, för de håller tydligen på att putsa och dona och fixa till taket på den... Trevligt var det iaf:)

 

Sen har jag faktiskt tagit det mest lugnt och bara varit på semestern... skulle resa till Ven men det blir inte av i år tyvärr:( Hinner helt enkelt inte... Idag får det bli städning och ta hand om Erika, som har ett brustet hjärta <3 Kärleken e elak ibland=(

En kopp kaffe nu och sedan ringa ticnet och förhöra mig om årskort och hur länge de säljs... Ja så får planen bli :)

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback