Blogg igen...

What the.... Två gånger på en dag :) Vad är detta???? Ja du ingen aning men jag fick bara lite lust att svamla...

Dagen har bara innefattat ett besök nere hos mamma... Tack för blommorna mammsi<3 Ska placera ut dom nu...

Imorgon e det äntligen dags för hockey igen... :D Ska bli så nice... Lääääääääängtar!!!! Och snart drar säsongen igång på allvar... Något att se framemot=)

Dagen igår var som ja... Jag vet inte... Jag  var bara så himla glad... Är det fortfarande, men gårdagen var bara så nice... Fixat avbetalningsplan med Csn... Och ja nu kan det bara gå uppåt=)

Ikväll har det varit NCIS, kaffe och glass som vanligt... Nice nice<3 Får försöka få tag i alla säsongerna snart.

Lite foton från Göteborg kommer här... Vet ju att NÅGON...(Daniel) inte har FB men läser här ibland;) Så jag lägger in några lite då och då...

Puss och kram



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback