Varannan dag

*hehe *Det verkar bli inlägg varannan dag här... me nmen bättre det än inget gissar jag... Dåligt med kommentarer dock...

Var ute och gick en runda med Erika tidigare i kväll... =) Riktigt härligt! Vädret börjar bli riktigt nice oxå... Men just nu vill jag bort bort bort... Orkar fan snart inte mer... Allt skiter sig för att man har skulden:( Och för tillfället tycks den bara växa:( Så jippi.... Vi gör vågen på det.... :/:( Vad ska man göra... Det känns mest skit just nu... Två trista grejer på samma dag... Nu vill jag verkligen inte mer... Men men... E väl bara att bita i det sura äpplet... Jag har ju själv försatt mig i den här sitsen... Och det rullar liksom bara på... Men men ska ta och göra det där tråkiga samtalet igen... Försöka... Sen får vi se... Går det vägen löser sig saker och ting kanske om någon vecka... Annars... Om något år:(

Nä nu ska jag nog poppa lite sen sova... Eller så skiter jag i att poppa och sover direkt... Godnatt!"

Dagens bild dock:


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Helt okej bilder, kanske blir nåt liknande hos mej med...

2010-04-13 @ 13:16:10

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback