Slarvat

... med uppdateringarna igen... Men men dagens bild kommer här=) Det får helt enkelt bli på min älskade dotter som villigt ställde upp och poserade=)

 

Vidare så har jag blivit så himla suger på en laptop... Och har hittat ett överkomligt erbjudande... Me nmen får se hur det blir med det... Har lite som behöver redas upp först...

Påsken var lugn även efter påskafton...=) Och idag var man tillbaka på jobb... Vi har fått såna där otrevliga djur igen och jag får som vanligt noja... Men jag e kollad och jag hade inga krypande saker *ryser* Har borstat och kammat håret massa gånger nu ikväll oxå...

Måste bara tacka Anna för den fina bakgrundsbilden jag fick;) Dregel dregel hela dagen nu typ :P:P

'Såg lite på kvalseriehockeyn idag och tjoho vad spännande det blir=) Och vilka målkalas det e vissa gånger...

Har börjat planera inför semestern och jag lääääääääääängtar=). Vill vill vill ha semester och komma till Götet... Älskar mitt jobb men 5 veckors semester lockar det med :D Har bara haft 4 tidigare så nu blir det verkligen till att vila upp sig=)

Nej nu ska jag nog ta och göra mig redo för sängen...

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback