Pssss...

Jaja uppdatering... Vad är det???:O Skäms lite... Men men får väl försöka ta allt i ett svep... Händer inte sådär överdrivet mycket, men en del har väl hänt... *ler*

I fredags var det Redhawksgala på Arenan och jag (och alla andra)fick reda på att favoriten Hersley förlängt med ett år till... Det tycker jag bådar gott för framtiden;) (Lite reklam såhär på morgonen...) Höll även på att göra bort mig men det e ju som vanligt *hehe* Eller hur Anna, Tina och Daniel:P

I lördags var det konfirmation för Josse (Kusindotter) ute i Grönby och Erika och jag åkte dit... En del av släkten var där och det var helt underbart att träffa alla igen! Gud vad jag saknat er!!! Det bestämdes att det skulle bli minst en grillkväll i sommar=)

Har även hunnit med att maila Slottskogens vandrarhem så vi förhoppningsvis kommer iväg i år oxå:) Hoppas på svar idag så man kan boka tåg senare idag *ler*

Annars... Ska på bröllop den 23e:) Trevligt... Therese gifter sig med Camilla. Har aldrig träffat Camilla men det blir väl kanon att göra det på bröllopsdagen :D

Nej nu e det dags att finslipa här innan det bär av till jobb!! En bild ska jag väl dock kunna hinna med först=)

Eller så blir det två=)


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anna

Sv: haha det blev mkt flummigt. Men dålig still av nr 44 dissa galan för landslaget tsss...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback