Ojdå

Nu blev det mer än två dagar mellan inläggen... Men veckan som varit har varit så intensiv att jag stupad i säng runt 21 varje kväll... Har helt enkelt inte haft ork att blogga...

Och i helgen har jag mesdt varit arg... :S Men idag känns det så pass bra att jag ska ta mig i kragen och dammtorka bokhyllan occh plocka undan lite... Sen e det tvätt i eftermiddag...

Dagens bild blir inte från idaga utan från en runda i Trelleborg som Tim och jag gick i onsdags... Det var typ flera år sen jag var vid klosterruinen här i stan så jag var tvungen att gå ner dit ohc titta... Tycker det är så mysigt där... *ler* Var även i Klosterträdgården för första gången någonsin... *ler* Ska dock gå dit igen när jag har ltie mer tid...

Här komemr då bilden=)

 Tim bredvid det hyfsat nya korset vid klosterruinen...

 Tyckte den här bilden blev så mysig så jag lägger upp den oxå=)

Ha nu en fortsatt trevlig söndag...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback