Förkyld!

Vaknade för en stund sen och kunde inte andas... Näsan e alldeles igentäppt:( Så trist men men... Var väl lite väntat... Älskar våren,. men det innebär ju en massa snörvel varenda gång... Men men det går väl över om ett par dagar hoppas jag :D

Fotade inte så jättemycket igår... Den enda bilden jag kan tänka mig att lägga upp är på blomman jag gjorde åt Astrid och Sune innan jag åkte dit... De andra är på Julia... Jimmy och Johannas dotter och de vill jag inte lägga upp här... Så håll till godo=) Kvaliten stinker men iaf;)

 

IDag händer annars inte så jättemycket... Ska försöka mig på att putsa sovrumsfönstret om inte regnet bestämmer sig för att börja vräka ner... Det ser lite grand ut som om det skulle kunna bli så...

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback