Tjohooooo!!!

I´m back *ler* Saknat mig? Nä jag trodde väl inte det heller...

Dags att springa ner i källaren för att börja tvätta... Tur man har snälla grannar *ler*

Var match i fredags och tjo vad mål det östes in :D Tyvärr var jag lite off och minns inte så mycket... Dock framkom det på lördagen varför jag mådde så... Rejält genomförkyld nu... Halsen kärvar osv...  Men men det e smällar man får ta :)

Annars har det faktiskt inte hänt så hemskt mycket den här veckan, mer än att jag varit deppig en stor del... Vet varför dock... Och Daniel har fått utstå en del *hehe* Förlåt vännen!!!

 Ville bara visa hur min nya kamera tar bilder:) Hyfsat nöjd :D

Nej dags att dra på sig ett par byxor oc hslä'nga in ett par maskiner tvätt:)

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

JAG har iaf saknat dej här i bloggen=)

Hoppas du haft en bra dag trots tvätten=)

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback