Storm...

Har det blåst hela helgen... :SMindre skoj, men vilken mysig lördag det blev *ler *Gjorde absolut inget... Bara satt hemma och degade... Behövdes känner jag i dag:) E riktigt utvilad för en gångs skull:)

Men men... Fredagen måste ha varit en av de bästa hittills:) 7-3 talar väl sitt eget lilla språk;) Vilket målkalas... Kul var det.... =) Hoppas det blir lika skoj på onsdag och på fredag *ler*

Har äntligen tagit mig i kragen och strukit lite... Berget e förstås lika stort men det känns som om jag e lite duktig nu iaf;)

Ätit glass med digestivekex... Var helt okej *ler*

Nej ett tråkigt inlägg men jag har inte så mycket att skriva om för tillfället känns det som.. Bor praktiskt taget på Facebook:P

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Ibland e det skönt att bara ta det lugnt och slappa=)

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback