Snörvel snörvel

Och godmorgon på er!!! *ler* Hoppas alla kommit ihåg att ställa tillbaka klockan *ler*

Jag vaknade vid 8 sommartid och insåg att oj klockan e bara 7 :S Men men gick upp och hamnade som vanligt vid Facebook *hehe* Det e riktigt en drog... Man måste kolla sina grödor och sina maträtter=)

Så vad händer annars då? IDag e det tvättdag... Fast inte förrän i eftermdidag då... Så hela förmiddagen får väl gå åt till att städa... Tjoho... Jag älskar ju det... *ironi*

Imorgon e det så äntligen dags igen =) HOCKEY!!!! Malmö- Oskarshamn och så snyggt så ska det bli;)

Jag har kommit in i en period där jag inte riktigt gillar mig själv... Har ju faktiskt slutat äta godis för tillfället... Men igår syndade jag så och mådde pyton över det:( Tack och lov för dig Daniel... Vet inte riktigt vad jag gjort annars...:( Men men deppen gick över och idag känns det som att jag kan stå ut resten av perioden=)

Lön på tisdag och trooooooooo mig det e välkommet!!! Ska förhoppningsvis räcka till ett par stavar oc hen stegräknare oxå så man verkligen kan må bra sen!!

Nej nu e det dags att få något vettigt gjort här hemma...

Puss och kram på alla mina godisbitar(Som jag inte äter)

"Regnet de bara öser ner"


Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Åh vad trevligt..en hel dag som du får ägna dig åt dina favorit hobbys..bus ler

2009-10-25 @ 16:38:52
Postat av: MammaFiia

Ja facebook e beroende framkallande verkligen. Ja gör hela min dag efter mitt cafe på facebook haha Och min gård tänker jag med på hela tiden. Det e inte klokt haha

Va duktig du är som slutat äta godis. Det vill jag med sluta med, men de e svårt. Eller egentligen kanske inte svårt, men svårt att bli av med sockersuget=/

Massa KRAMAR


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback