Nu...

Tänker jag sluta läsa vissa grejer =) Känns inte speciellt motiverat längre *ler*

Däremot kändes 2 minutersfilmen på Sydsvenskan igår motiverande *ler*

http://sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_sport/article559694/MFF-moter-Redhawks.html#

Sudics uttryck: "Hur jag för att tackla när jag ska ta bollen... Pucken... när jag ska ta pucken..." Roligt att se Hersleys ansiktsuttryck där... Han skrattar:P

Ja det blev ju tre poäng till igår... Såååååååååååå nice =) Serieledning för tillfället, men mycket kan ändras imorgon....

Usch man borde gå och handla men orkar inte riktigt... :S Det e kaaaaaaaaaaaaaallt!!!

Måste fråga... Någon som har/ska vaccinera sig mot svininfluensan??? Jag står i den kategorin att det ska jag inte göra!!!

Ha det bäst mina vänner!! Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Borde finnas hem leverans av matkassar på samma sätt som pizza :-)

2009-10-24 @ 07:26:11

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback