Tre utropstecken!!

Ja jag har tänkt igenom säsongen so far och tänkte göra en tre bästa och sämsta lista, men ångrade mig och tänker nu bara se till de tre bästa... Dvs tre utropstecken i Malmö...

Trumvirvel!!!

3. Här måste ju Markus Svensson hamna!! Räddaren i nöden! Kungen i målet. Klippan!! Han hade kunnat hamna högre på listan, men förväntningarna på honom efter avslutningen på förra säsongen var hyfsat höga... Han har dock levt upp till dem med bravur och räddat oss ur många knepiga situationer. Killen e för fasen gjorde av gummi ;)


2. Robin Nilsson- Alvarez: Den här killen sprudlar av energi! Jag hade inte så enormt höga förhoppningar på honom, men han e snabb, finurlig och ettrig!!! Fler Robin i vårt lag tack :D


1. Patrik Hersley. Okej... Jag vet vad ni tänker, men jag har verkligen försökt vara objektiv och ärligt talat så hade jag inga höga förväntningar på honom när han kom tillbaka. Åren borta i Ahl/Echl har ju inte gjort många glada, men tillbaka i Malmötröjan så tycker jag att det sprudlar om honom... Han verkar trivas och känns trygg och stabil, vilket jag definitivt inte trodde efter försäsongen... Trodde definitivt inte han skulle göra det antalet poäng han gjort hittills heller... Jag hade förväntat mig att få äta upp mina lovord om honom, men än så länge (20 omgångar in i serien) har han imponerat på mig mer än jag trodde faktiskt...=) Keep up the good work Patrik!!

Bubblare:

1. Marcus Olsson: Vilken slitvarg!!! Har han gjort någon dålig match hittills???? Tror det knappast!
2.
Teemu Kesä: Okej jag ger mig Daniel... Egentligen hade jag tänkt ha honom på minuslistan pga de många dumma utvisningarna och att han ju längre serien gått känts mer och mer frustrerad. Men okej... Han får en chans till!
3. Nichlas Hardt: Egentligen skulle den här killen haft en egen kategori *hehe* Han e speed, han e fläkt, han e smart... Ja Nichlas e helt enkelt DANSK DYNAMIT!!!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback