Svininfluensan...

Eller snarare vaccinet mot den... Jag e innerligt trött på tjatet om den de senaste veckorna... Jag har tagit ställning och visst, man kan tveka ibland, men att som media gör skapa hysteri angående det här tycker jag e absurt... Man skrämmer upp folk och så vidare... JAg e kanske paranoid oc hnaiv, men jag har läst lite andra artiklar, som kanske inte e helt sanningsenliga de heller, men med så mycket skepsis så väljer jag att låta bli...

Sen har vi allt det här pratet om att vaccinet inte räcker... Folk blir ju ännu mer hysteriska... Problem med framställningen tyckte jag mig läsa... Hmmm.... Jaja... Nä det e nog bara jag som e löjlig, men det e för många sammanträffanden för att jag ska känna mig trygg...

Förlåt om jag skrämmer upp någon nu men detta e mina tankar angående det...

Ps. Nej ingen i min familj ska eller har vaccinera/T sig...

Lämna en kråka tack!
Postat av: jessie

Jag håller med dig om alltihopan förutom att jag ska vaccinera mig...

Jag är också sååååååååå trött på allt detta eviga tjat om svin influensan... Man behöver inte rapportera varje gång någon skulle ligga i resperator eller dö... Tänk om dom skulle göra det i vanliga fall.. alltså utan influensan.

Postat av: Therese

Nej precis... Jag tycker som så¨lämna beslutet upp till var och en utan att förstora än det ena än det andra i media... Ska man nu prompt förstora det ena så får man ju vara konsekvent och förstora alla biverkningarna folk rapporterat in oxå...

2009-11-10 @ 18:14:52
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: jessie

Att stoppa medicin och vaccin i kroppen ska vara upp till var och en...

2009-11-11 @ 09:55:29
URL: http://jeshan.wordpress.com/
Postat av: MammaFiia

Ja allt media tjat har skrämt upp människor

Dock har jag och barnen vaccinerat oss, lika bra de=)

Men det är upp till var och en om dom vill eller inte.

Ha en bra helg,

Kraam

2009-11-13 @ 20:32:13
URL: http://fiiias.wordpress.com

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback