Söndag igen

Jag man undrar ju vart dagarna/veckorna tar vägen... *ler* Första advent idag... Och vi går mot jul... Härligt... =) Finns egentligen bara två moln på min himmel men jag vet att jag överlever dem... Det ena e att inte F hör av sig:( Vet inte ens om han lever... Men men det får faktiskt stå för honom nu... Har väl kommit till den insikten att jag inte kan göra så mycket åt den situationen... Men jag vet oxå att OM, jag säger OM, han kommer tillbaka så e jag fast igen... Men men den tiden den sorgen...

Det andra molnet är pengarna... *suck* Men men det löser sig nog inom en hyfsat snar framtid... Ett år max... Hoppas på det iaf... Och sen hoppas jag att jag kan få rätt på Csn skulden oxå... men men det tar vi sen...

Idag e det iaf match igen...=) Tid att tänka på lite annat *ler* Porslinsdocka *hehe*

Vilken underbar fredag jag hade=) (Jag räknar inte in matchen, för inget kan förstöra den stämning det var för mig och Erika. Vi var på bio och såg New moon... Helt klart sevärd... Kan väl erkänna att jag fällde en hel del tårar... Det enda som var lite retligt var tjejerna som satt bredvid mig... Men så fort filmen hade börjat blev jag så fängslad att jag glömde dem... Men att sitta och skratta åt slutet det tycker jag e smaklöst... Skärpning!!!

Nej dags att göra vid sig och äta lite... Vi hörs efter matchen då jag tänkt se om jag kan kommentera lite om de tre utropstecknen eller bubblarna... Vi får se vad det blir av... Har eventuellt lite annat på gång oxå men då måste jag få tag i ett antal personer först... men det ska nog lösa sig... Idéen e född iaf=)

Puss och kram på er iaf

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback