Hockeyhelg!

Ja vilken helg *ler*

Leksand i fredags och det blev 4-2 till Malmö... Vilken publikfest det var *ler*. Helt underbart... Att sen min favorit gjorde mål oxå gjorde definitivt inte det hela sämre...=) Trodde Tina skulle knocka mig där;)

Lördag var hemsk :S Men kvällen var oerhört mysig och nu e Erika lika Twilight frälst som jag=)

Söndag blev ju min bebis 15 år... Ofattbart... Var sjutton tar tiden vägen??????? Var ju hockey då med... Västerås och där blev det 3-2 till Malmö efter ett oerhört snyggt mål av Robin Alvarez... Herregud trodde jag skulle explodera!!!!!!*hehe*

Nej dags att göra vid sig... stängning idag och en sen sån :S

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Erika

Målet av Robin var redigt snyggt asså! Hans form är ätnligen igång IGEN!:D

Postat av: Ikaah

Alvarez mål var bara så SNYGGT!:D



Och ätnligen är hans form tillbaks!:D

2009-11-22 @ 22:05:40
URL: http://malmoredhawksbruden.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback