Ett år av saknad <3

I dag lite över 13 e det ett år sen morfar somnade in... Ett år har redan gått... Ett år fyllt av saknad och obeskrivlig sorg... Ett år med mminnen och skratt, tårar och ledsenhet...

Saknar dig morfar... saknar dig så det gör ont... En del av mig fattas!! Fortfarande kan jag tänka som så att "Oh det där måste jag ringa morfar om..." Bara för att minuten efter inse att nä det kan jag ju inte...

Sovit väldigt dåligt i natt och har funderat starkt på att stanna hemma för att bearbeta minnena... Men jag går dit och går hem om jag känner att det blir för mycket...

Skriver om matchen när känslorna över morfar lagt sig lite...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

du vet jag finns här för dig

2009-11-30 @ 09:08:47

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback