4-3 och jisses...

Vad långt inne det satt... Det "roliga" e att varje gång någon frågar vad jag tror det blir och jag INTE satsar pengar så prickar jag rätt... När jag sen tänker att vad fan jag sätter en tia eller liknande då går det käpprätt åt h*lvete:( Igår lyckades jag pricka helt rätt när jag sa 4-3... Eller blev det 4-2... Hmmm... Tycker fortfarande inte att det e mål... Hur många gånger jag än kollar, så nej pucken e inte över linjen vad jag kan se!

Var himla skoj att mamma och Erika var med=) Kul att få umgås med mamma under de här formerna... Hon fick äntligen se hur tokig jag kan vara oc hhur tokiga folk runt omkring mig e;) Matchen var annars ganska tråkig och även om jag tidigare sagt att jag intw gnäller på domaren så kommer jag att göra det ytterligare en gång... Det var definitivt ingen insats PC kan ha varit helt tillfreds med:(

Måste dock höja Lukas Sandström till skyarna... Den grabben har en förmåga att imponera på mig i match efter match... Likaså Marcus Olsson... All cred till de grabbarna... Oavsett vad så kämpar de oavbrutet... Fortsätt i den andan grabbar=)

Och min favorit fortsätter även han att imponera... Läste att Kent Jönsson på sydsvenskan skrev att i hans böcker har han varit den bästa backen de senaste matcherna och jag håller med!! Definitivt... När han använder sin storlek så e det inte många som har något att sätta emot... Keep up the good work!!!

Annars har det mest varit en kaotisk helg :S De som vet vet vad det handlar om... Blä... Mer än så tänker jag inte säga om den saken :S

*hehe* Ja jag har hittat iaf en present åt Erika när hon fyller år;) Det blir en biljett till Västerås matchen... För som hon sa: "Mamma, hockey e ganska kul trots allt" ;) Tänk att det visste jag=)

Nä dags att göra vid sig... Vi har pk i kväll så jag e inte hemma förrän halv 8 eller så :S Mindre skoj men men... Sov morgon i morgon ju=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback