Ut och resa=)

Jag och Erika pratade igår om att spara ihop till en riktig stor resa... Vi bestämde att det blir New York innan hon fyllt 25 och eventuellt Paris nästa år... Eller året därpå... Jag blev alldeles uppspelt och letade resor för fullt när vi kom hem och nu vilol jag verkligen att allt ska lösa sig *ler*

Nej det blev inget i Alstad idag och eventuellt inget hos Ingrid heller... Vi får se efter 13.30... =)

Borde städa, men konstigt nog kan jag inte riktigt ta mig för något när jag vet att jag ska iväg... *suck* Så jag har slöat här hela förmiddagen... Aja det kommer väl en tid för städningen oxå *ler* Ska försöka sätta upp skåpet jag fick av momor iaf... *ler*
Erika har bestämt sig för varannan vecka igen... *ler * Komemr såklart att sakna henne men jag tror det e det bästa för alla inblandade...

Nej om man skulle ta och göra vid sig...

Kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback