Usch då...

Så var det söndag igen... Dags för tvätt... E precis på väg ner så jag tänkte skriva lite om gårdagen osv när jag kommer upp... Varit dålig med uppdateringarna på sistone känns det som :S Men men... I´ll be back:)

Så nu e jag här igen... Ska försöka komma ihåg vad som hänt de senaste dagarna *ler*

Vi hade grillkväll med föräldrarna i torsdags... Himla mysigt och tur med vädret kan man lugnt säga att vi hade... *leR* Hela dagen var väldigt ostadig, men när det var dags var det uppehåll... :)

Fredagen bjöd oxå på himla mysigt väder när vi åkte till Albäcksskogen och hade emd oss matsäck *ler* mysigt mysigt... På kvällen var det dags att gå ut och äta med några kollegor från jobb... Satte oss nere på A9 och hade lite After work... Mysfaktor hög...:) Man betalade bara för det man drack och sen var det buffé där man fick plocka vad man ville och hur mycket som *ler* På vägen hem var det dock nära en olycka *hehe* Som tur var hade Lotta lite förbarmande över mig och jag fick låna hennes toalett *skratt*. Lillsnäckan ville inte sova där uppe *ler mjukt*

Iaf så kom jag hem tillslut och fick mig en ordentlig natts sömn för en gångs skull... Gick inte upp förrän runt 9;) Och det mina vänner e nog rekord för mig =)

Åkte ut på Maxi med Stridhs... Handlade bla skor till Carina och Johnnys bröllop:) Och så SIMS2 =) Snacka om beroendeframkallande :P:P Kom inte i säng förrän runt halv 2 pga detta *hehe* MEn men... Inte överdrivet trött =)

Iaf så åkte jag till mormor igår kväll och spelade bingo:D Himla skoj...

Och nu tvättar jag... :(:( Det där var väl en snabb uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna... Ska försöka skriva lite roligare inlägg sen I promise=)

Kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback