Stängning igen...

Och fest på lördag... Hur sjuton ska jag hinna med allt som ska göras????:P Men det löser sig nog *Hehe*

Kom hem försent igår så jag fick inte tag i banken jag skulle ha tag i... Så får försöka igen imorgon... De har stängt när jag e hemma idag iaf:( Jag slutar 17.30 och de stänger 16...

Städning, städning, städning som gäller resten av veckan... Ska se om jag hinner en del innan jag går idag... Megatråkigt väder ute så det inspirerar inte direkt :S Men men en kopp kaffe sen tror jag att jag e på g... =)

Måste ner om och handla lite inför lördag oxå :P Har inte helt bestämt vad jag ska göra, men har lite funderingar;) Mums:P Och läääääääänge sen jag gjorde det...  Måste bara hitta receptet :P Oh nu fick jag helt plötsligt ännu mer inspiration :P

Nej kaffe och lite städning så man kan gå till jobb med gott samvete :D Ska försöka skriva ett lite mer intressant inlägg senare idag...

Kraaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: Carma ♥

Ha en trevlig onsdag du me!

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback