Mörrum

Ska jag till idag:) Pålles hemtrakter;) Eller nej han e född i Karlskrona ju men spelade i Mörrum tidigare jue ;) Ska fota idag dock för nu har jag ju kamera... Höll på att få spel i fjol... Så otroligt vackert och så var min kamera sönder:(:( Så mycket att ta igen idag *hehe* Batteriet ligger på laddning och ska väl vara klart om en timme eller så :)

Var hos Daniel igår och såg lite hockey... *gäsp* Fatta att jag inte ens har abstinens... Vad är detta???

Fick tråkiga papper i förrgår oxå :( Men men ska kolla upp allt på måndag...Så Håll tummarna...

Tänkte försöka skriva ihop ett privat inlägg oxå... Men det blir nog i kväll... Vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa saker:(:(

Nej dags att göra vid sig så jag inte står här med andan i halsen... Önskar bara ngåon varit här som kunde fläta mitt hår...:( Men Erika e hos Rikard och Carro e någonstans *hehe*

Hoppas alla ni därute får en trevlig första maj och protestera nu inte i onödan;)

Kraaaaam

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback