Lördag!

GRATTIS PÅ JAN som blir 60 idag:D

Ja, nu e det först tvätt... *suck*, sen ner och fira Jan..  Eventuellt ska ajg åka ner en runda med Tina till Ystad och hennes föräldrars husvagn senare oxå :)

Men först e det tvätt och städ som sagt... :( Ska ner med första omgången snart...

Hörde ett rykte igår och ärligt så hoppas jag att det stämmer=) Patrik Hersley kan vara på gång till Malmö... Jag e kanske ensam om detta, men jag håller definitivt tummarna;)

Oh, fortfarande inget foto på vardagsrummet... Skärpning Therese;) Men det kommer det kommer...  Har inte fotat mycket alls den här veckan... Inte haft inspiration helt enkelt... Men som sagt... Det kommer det kommer :D

Nej dags att fortsätta sortera tvätten så man kommer ner... Blev bara ett kort trist inlägg... Men jag uppdaterar kanske lite senare =)

Vad ska ni hitta på då?

Tjingeling och stor kram på er allihop...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback