Lite sisådär småtrött :S

Jo det kan man väl lätt påstå att jag e idag :S Vaknat från och till hela natten, så när telefonen började spela Scotts var jag mer eller mindre halvdöd :P Fast nu börjar jag piggna till... Hade nog gått fortare om det varit sol dock... Fast å andra sidan ska man inte säga något ännu, för möjligheten finns ju att solen kommer *ler* Varit så mysigt att ligga och se på fönstret när regnet fallit lite smått...

Och äntligen fick jag rätt på inställningarna till min mobil... Igår påstod haleborps hemsida att jag inte hade något Halebop abbonnemang :S Näh... Men nu hade det rättat till sig :D Än så länge e jag nöjd med telefonen, så tusen tack Anna:) Vi fixar det där med städningen och packningen ska du se;)

Usch ja... Idag ska jag försöka ringa ett samtal och få lånet... Håll tummarna för mig snälla ni!!!

Sen e det ju deklarationen oxå :S Det får jag absolut inte glömma... Har ju inte morfar som påminner mig i år :( Han ringde alltid och frågade om man lämnat in den... Men i år får jag helt enkelt lita på mig själv... Hmmm....

Nej nu e det dags att klä sig... snart dags att gå iväg...

Ha en underbar dag...

 Avslutar med en bild på Pålle... Tagen av Daniel när vi var i Danmark i fjol... Ser ut som om han vill äta upp kameran eller något *hehe*

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej, ja en helg i sthlm va klart behövligt



hoppas du får en fin måndag

Postat av: MammaFiia

Usch, hoppas du sover bättre inatt=)

JAg deklarerade direkt den kom så slapp man tänka på de=)

Kram

2009-05-04 @ 21:30:25
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: anna

hahahah tur du e nöjd med telefonen iaf =)) kul att den kom ti användnign annars hade den bara legat här åh samlat damm =P hahah jaadå vi fixar allt..ska börja så snart som möjligt =)) snart e d dax hihiih

2009-05-05 @ 00:34:37
URL: http://annaemittnamn.zoomin.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback