Lite bättre...

Jodå det känns bättre idag... Men e fortfarande lite ledsen... Tror det går över dock...

Kom till jobb igår och fick en chock... Ingrid blir sjukskriven ett tag:( Hon har brutit några ben i handen... Ska opereras idag :S Så Sabrina och jag kämpade på igår och jag jobbade topm över lite grand. Brukar inte hända eftersom jag redan har heltid... Men nu blev det så och tja det kan man väl ta ut lite senare :D Kan vara skönt nu framåt sommaren *ler*

Jobbar fortfarande på att lösa ekonomin, men det börjar iaf röra på sig... fått skrivit till Csn och jag hoppas de svarar snart=)

Annars känns det som om världen håller på att gå under emellanåt... Precis som vanligt... Men men.. .Det e bara att bita ihop... Saknar en viss någon så det gör ont... Fattar inte vad jag gjort honom:(:( Men men... Hoppas på att han hör av sig snart...

Nej dags att göra vid sig och väcka Erika snart =) För er som inte vet, så bor hon numera hos mig på heltid igen =) Så härligt att ha henne hemma igen...

STORT GRATTIS TILL LILLEBROR TIM SOM FYLLER 14 år idag=) Kram på dig!!

Nej dags att fixa till sig...

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tim

Tack så mycket!!





Kramar från Tim

2009-05-19 @ 08:26:19
Postat av: Lexie

hoppas ekonomin löser sig :)

Postat av: MammaFiia

Vet hur du menar att inte veta vad du gjort för att personen ska ignorera. har samma problem med en tjejkompis som totalignorerar mig och ja vet inte varför. Trist

Men kämpa på vännnen.

Massa Kramar

2009-05-19 @ 20:10:08
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback