Ledig =)

Och det e så skönt... *ler* Egentligen skulle en kompis kommit ner idag men det blev inget av. Varför väljer jag att inte skriva ut för då blir det en massa strul och det vill jag undvika...

Nåja då sticker jag till Daniel istället och spenderar några timmar där med att snacka skit=). Ska bara komma ihåg att ta med mig kameran oxå:) Borgen ligger ju på vägen *leR* Och ERika ar klagat på att jag e dålig på att lägga in bilder på BDB *hehe*

Imorgon ska jag öppna så det blir väl tidig sänggång idag... Första gången på länge jagi nte haft en klocka ställd och det blev till att jag vaknade nu *ler* Ganska skönt att få sova ut :)

Nej lite kaffe och sen våra bästa år kanske??? Blir nog till att spela lite på de beroendeframkallande spelen Tycoon online och My virtual city oxå:)

Kraaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Vet hur de känns när vänner inte kan i sista minuten=/

Hoppas du får en underbar kväll==)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback