Känner mig sliten

Vet inte riktigt vad det e men jag känner mig riktigt sliten idag... :S Ont i hela kroppen... Trött och vill bara sova... Men kan inte... Måste städa idag oxå plus att jag eventuellt ska iväg till Fru Alstad och Anderslöv... Orkar inte som det e nu... Men det e några timmar till så det kanske ändras... Vi får se helt enkelt...

Var kalas hos Tim igår *ler* Fick tagit några bilder som jag tänkte lägga in här... *ler* God smörgåstårta och god tårta :P Kladdkaka... *hihi* Min favvo såklart :P

Måste tillägga att det e såååååååå synd om Andreas *hehe* Men du måste ju sitta ordentligt grabben :P

Pratade typ 4 timmar med Daniel igår *skratt* Fan... Vet egentligen inte vad vi pratat om men men tiden gick iaf=) Haha... Jo det handlade något om att kvinnor var svåra och män var nere på grottmänniskanivån ;) Ge dem ett par bröst så e de nöjda *skratt* Jag fick ont i magen som jag skrattade *hehe*

 Goda tårtan=)

 Spelades lite uno på kvällen=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback