Herregud...

Säger jag bara... Ibland blir jag bara så arg... Människor som säger sig bli orättvist behandlade e de som diskriminerar mest... Trodde man hade mer empati för de "svaga" om man själv varit utsatt... Så upplever jag det iaf... Alla förtjänar en chans... Vänskap e något av det viktigaste man har. Och då spelar det ingen roll om personen är vit, gull eller svart, kvinna, man homusexuell eller straight eller ens bi... Det e MÄNNISKAN BAKOM som räknas... Nu säger jag inte att alla måste älska alla, för det funkar ju inte, men alla förtjänar en chans och inte bli dömda för utsidan... Och även om man inte älskar alla så kan man "Acceptera" att de är de man är och inte döma ut dem... Alla är vi ju olika tack och lov... Respekt och tolerans e viktigt... Speciellt om man vill bemötas med det själv... Behandla andra som du själv vill bli behandlad... En regel som tyvärr inte riktigt följs i dagens läge...

Grr... Nu fick jag ur mig ilskan lite och kan gå vidare *Hehe*

Måndag och ny vecka nu...Ska ner till stan och aktivera Erikas minuten kort efter jobb... Och eventuellt gå och handla lite kläder åt henne oxå... Sen ska jag hem och försöka få lite ording i den här röran som det tyvärr blivit hemma... Men men en röjning på ett par timmar så bör det vara avhjälpt *ler*

Nej nu har jag lite bråttom... Precis som vanligt på morgonen *hehe* Vi hörs och störs...

Kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Oj..vem är det som retat upp dig..är det ngn jag ska skälla ut..ler mjukt

2009-05-26 @ 06:28:53
Postat av: Therese

Berättar sen... Tror inte det hjälper att skälla ;) Bara att inse att det e som det e...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback