God morgon...

Oh jag e på nostalgitripp idag igen *Hehe* E bara tvungen att dela med mig *ler brett*

De här två låtarna för med sig massor av minnen från när jag var runt 12-13 år oc hdet var "Högtryck" på radion... Lite smått dunderförälskad i Johnny Lindholm ;) *Hehe* Och ute med mamma, Sussie och Tessan för att leta efter dem mitt i natten *skratt* Ja jag säger då det... Å andra sidan... Har jag blivit vuxen nu??? Det vatte fasen... Men jag står ju DEFINITIVT INTE ute i massa minusgrader och väntar på någon som inte dyker upp *Haha* Nääääääääääää då.... *visslar*

Här e låtarna iaf...






Memories memories *ler drömmande*

Fasen vad jag saknar "gänget på Gula Gården" Emma, Jonas, Linda, Fredrik Sc, Thomas, Fredrik J, Fredrik Sa, Lotta med flera...  "Burken" på gräsmattan... "Tåget e försenat" vid "Cementblocket", Hussebandshoppande mm... Undrar om dagens ungdomar sysslar med det hä oxå??? Vi var ju uppemot 15 år eller så innan det slutade... =) OCh jag har då inte hört Erika prata o det... :S

Nej dags att gå ner i källaren igen *Suckar*

Kramelikram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback