Gå ner i vikt...

Det har jag tänkt på, men ärligt finns det inte riktigt utrymme för det i mitt liv just nu... Så mycket annat som tar tid... Jag gör mitt bästa med promenader på morgonen och efter middagen, men det räcker inte... Känns som om jag säckat ihop lite sen jag slutade med reklamen... Får väl ta mig i kragen rejält igen *ler*

Erikas rum e snart färdigt... Vi får se hur det blir =) Just nu ser det himla bra ut... Lite småplock och så men det blir färdigt i helgen... Idag ska hon prata med sin pappa... Det behövs...

Sista arbetsdagen för den här veckan... Och nästa e bara 4 dagar lång *ler* Nice... Men men först ska vi hinna gratulera Jan och Tim... Jan i morgon och Tim på tisdag...  Och ja just det... Magnus oxå på tisdag...

Måste verkligen få tummarna loss och fota stora rummet *hehe* Om inte förr så blir det på söndag då storstädningen e över...

Nej dags att göra vid sig... Hoppas ni får en fin fredag med massa sol och skratt=)

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback