Förskolans dag

Det är det idag=) Och även födelsedag för någon jag håller väldigt kär... Grattis på dig och hoppas att du hör av dig snart...:( Gått alldeles för lång tid nu...

Tillbaka till Förskolans dag så ska vi tåga upp till Östervångsparken tillsammans med två andra förskolor och ha ett litet gympapass med Friskis och Svettis. Kan bli spännande *ler*

Blev en massa ommöblering på Erikas rum igår... Ska hon nu bo här på heltid vill det till att hon trivs oxå... Och ett första steg e att göra om lite... Sen e det persienner och nya blommor på hennes rum som gäller... Hon får ju förhoppningsvis ny dator snart oxå :) Sen får vi ju såklart se om hon vill fortsätta bo här på heltid...

Annars... Tja händer det inte så mycket... Rensar ut fortfarande och har en massa saker jag ska sätta upp till försäljning... Sen återstår ju att se om jag får sålt något... Kanske borde sälja lite pizzabullar oxå;) *hehe* Tydligen var mamma lite sugen på det så jag och Tim ska snart ta och baka lite :D

Ska försöka komma ihåg och ta bilder på vardagsrummet idag oxå... Kasnke även lite på Erikas rum nu efter möbleringen *ler* Påminn mig vetja;)

Nej nu måste jag göra vid mig så jag kommer iväg... Hoppas ni får en fin torsdag...

Stor kram!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

känns som du har fullt upphär hemma städas det idag inför helgen som e fylld med fest och 30 årskalas


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback