Fest igår:)

Tack Erika, Anna, Tina, Daniel och Peter för en trevlig kväll... En kväll som jag dock fick avbryta alldeles för tidigt pga huvudvärk:( Jisses... Aldrig varit med om maken :S Det gjorde gryyyyyyyyyyymt ont... Och nej jag trod INTE det hade med alkoholintaget att göra... kanske en kombination... Stress, alkohol och varmt som fanken... För mycket drack jag inte men det jag drack gick hyfsat snabbt...

Möblerade om igen igår och det var tänkt att bli tillfälligt bara men jag blev nöjd så det blir nog tillsvidare :D Ska ta bilder så ni får se :)

Idag har det bara varit slappa som har gällt... har hockeyn på i bakgrunden *ler* Komemr nog att vara duktigare med uppdateringen nu när datorn fungerar ordentligt... Tänk jag har suttit vid en kass dator i närstan ett år och så några justeringar och ändringar så e den som ny:)

Ska säga att Erika gillade M skarpt...

Lite bilder från igår får avsluta det här inlägget... Återkommer efter hockeyn med bilder på hur vardagsrummet ser ut nu...

Tjingeling...


Peter och Tina ute på balkongen där större delen av kvällen spenderades *hehe*



Mina två söta töser *ler* Anna och Erika



Daniel och Peter

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Låter som en trevlig kväll=)

Hoppas du mår bättre nu.

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback