Fattar inte!!!

Förstår inte hur man kan vara så himla långsint... det gör jag verkligen inte... Ett helt år... Konstigt människan e ensam när han inte ta reda på fakta eller lyssnar när man förklarar... Nej... Här drar vi våra egna slutsatser... Att han sen säger upp bekantskapen med alla vänner runt om mig oxå visar på omogenhet kan jag tycka fast människan e över 40 år... Nåja... Jag har försökt be om ursäkt och förklara hur jag menade men icke... Det funkade inte så då får faktiskt förlusten stå för honom... Jag har ryggen fri nu och lägger inte ner en sekund till på honom... Känns trist för jag gillade verkligen vår vänskap men man kan inte få allt här i livet... Vill han lägga ner energi på att vara bitter och långsint får det stå för honom...

Så nu fick jag skrivit av mig detta och nu e det glömt =)

Ha en bra dag allihop!!

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback