Dags igen...

Tisdag och stängning... Ska säga att jag inte mår helt bra... det gör lite ont i halsen men men... Sånt får man väl ta... Går nog över =) Alla runt omkring har ju halsfluss eller liknande... Konstigt bara att barnen på jobb inte drabbats... Alla man pratar med har antingen ont i halsen eller öronen, men ingen av våra barn har varit sjuka... Vilka superbarn vi har *hehe*

Pratade precis med lilltjejen... Hon har prov idag... NO prov om matsmältningen eller något i den stilen... Hoppas hon klarar det, men det tror jag stenhårt hon gör =)Klarade so-provet galant ju *ler*

Lovade ju bilder på vardagsrummet... Får väl hålla mitt löfte och ta några senare i dag *ler*

Hittat en hemsida jag gillar, men tyvärr e priserna något för höga för min plånbok... Men jisses vad jag e sugen på SuperMario dekalerna... =) Kult för sjutton *hehe*

Roliga Prylar

Nej dags för kaffe och Macka... Ha en underbar dag idag!!!

Kraaaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Hoppas du får en bra dag på jobb och slipper bli sjuk.

Kram

Postat av: madde

inte kul med halsont hoppas du blir bättre snart*

2009-05-12 @ 14:28:57
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Cila

tack så mycket =)

2009-05-12 @ 22:32:32
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback