ÅSKA!!!

Vaknade för någon timme sen av att det blixtrade och åskade rejält. Låg och oroade mig för hur jag skulle komma till jobb, men så helt plötsligt bara slutade det...

Nu e det iaf bara grått och trist men det får man ta... Tror vi håller oss på gården istället för att gå ut som vi brukar göra om onsdagar dock...

Hör på radion nu att många drabbats av strömavbrott i Trelleborg och Skurup... Inget jag märkt, men gick upp och stängde av allt jag kunde komma åt dock *ler*. Låg och tittade på blixtrarna genom fönstret och det e hyfsat vackert måste jag säga. *ler* Men ack så farligt...

Nej dags att göra vid sig...

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Hej gumman=)

Hoppas du haft en bra dag idag=)

Ja åska e lite läskigt med samtidigt myys=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback