Tuesday

Och solen skiner... Så himla härligt... Just nu finns det inte mycket som oroar mig... Jo, vad som hänt DIG, och så det ofrånkomliga... Ekonomin... Men mail e skickat till den jag ska skicka till så nu e bollen i rullning:)

Hade ett utvecklingssamtal igår och det gck jättebra... Idag e det dags för ett till och sen e hälften gjorda:) Nästa måndag eller måndagen därpå...(Har skrivit olika uppgifter *Hehe*) så ska jag vara färdig...

Pusslet blev klart igår och nu e jag igång med det andra *hehe* Oh måste ha fler....

Carro har varit här sen i söndags... Inte för att jag träffat henne så mycket men trevligt ändå *ler* Alltid trevligt när folk komer hit och stannar några dagar=)

Erika har börjat sin prao och hon verkar stormtrivas... Jobbist men skoj beskrev hon det som *ler *Tänk min lilla sess börjar bli stor.... *snyft* Var e min bebis??? Det här e ju en kvinna... En väldigt klok sådan... Sätter man sig ner och verkigen lyssnar så har hon en massa kloka idéer... Synd att hon inte ger sig själv cred för det bara.... *ler*

Nej nu e det dags för kaffe oc hkanske lite smsande med Simon... Trevligt värre:) Var ganska länge sen ajg hörde av honom så!!

Ha det gott allihop!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Okej, i hbg på vårt gamla dagis, så fick alla barn vars föräldrar jobbar va på ett annat dagis som vårt dagis fixade klart. när de va planeringsdagar osv.

Bor inte Erika hos dej eller varannan vecka eller så?

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback