Trötteli trött trött

Ja det kan man väl lugnt påstå att jag e i dag.... Vet inte riktigt varför men det beror nog på att jag bara sovit 5 timmar lite drygt....

Igår kom Carro ner hit=) Trevligt... Hon stannar till på tisdag... MYCKET trevligt *ler* Usch vad mycket som hänt på sistone där... Jag blev alldeles matt när hon berättade... :(:(

Pussel e på gång här hemma *ler* Har snart byggt klart det 1000 bitars som jag, Erika och Anna började på i lördags :D

Måste ju tillägga en sak ang hockey, fast jag egentligen lagt det på hyllan för säsongen... Som de flesta vet tycker jag att Marcus Paulsson e GRYM!!!! Och visst, jag blev besviken när han lämnade för FBK... Men han gjorde nog rätt *ler* Sicka avslut han gör... Och matchhjälte två gånger i rad det e inte illa  det... Även om då förarbetet måste tillskrivas Axelsson... Men jisses... Jag unnar dig verkligen det Marcus!! Jag e inget fan av FBK men heja Pålle=D

Fortfarande itne hört något från HONOM!!!! Älskar dig grabben och det vet du om... Men snälla!!! Hör av dig snart... Grymt orolig här ju....

Nej en kopp kaffe nu och sen göra vid sig... Mmmm.... Låter helt okej... Måste ju förbereda lite inför IUP oxå...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback