Therese Hansson är...

... Min goe tös. Snäll och rar (Mamma)
...Trelleborgs charmigaste brud (Tessan)
... Underbar (Malin)
... En som gillar Mif väldigt mycket (Elisabeth)
... En kanonkompis. En man kan lita på (Maria)
... Min (Ingrid)
... Mycket snäll och trevlig (Reino)
... Snäll, trevlig god och rar (Simon)
... En snäll, trevlig och go person. En aning småk*t och grymt hockeygalen (Veronica)
... Jobbig när hon skickar såna sms (Milla)
... Den bästa soom finns (Tina)
... Komplicerad (Anders)
... En *k*tbock (Caroline E)
... Sugen (D)
... En underbar vän (Cila)
... Stor i orden men liten på jorden (Daniel)
... En väldigt trevlig person (Maria E)
... En gammal kär vän (Linda)
... En bra vän och kompis (Anna J)
... En konstig filur (Jocke)
... En rar kär tös (Mia)
... God och snäll... Omtänksam (Anne)

Det här var resultatet jag fick *ler*

Varit lite slarvig med att skriva men tänkte ge mig på en uppdatering av helgen samt eventuellt inläggen från Tyskland (Finally) lite sneare... Men först måste reklamen fixas... Och det e nog sista gången idag *jippie*

Så vi hörs senare=)

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback