The Pinks...

Ja vad ska man säga????? Stor fjortisvarning på mig numera *skratt*

Sitter nu och skrålar på The Pinks låtar för fullt... "Linda Linda Du bara ler" Oh vad jag längtar tillbaka till barndomen och de supersöta pojkarna i bandet... TAck Tina för skivan *hehe* Vi måste ha en nostalgifest med alla favvosar från 80 och 90 talet *hehe*

Såg ju Melodifestivalen igår och jag kan väl inte säga att rätt låt vann... (Gör den nånsin det?????) Nej jag höll stenhårt på EMD... Den låten e bara så medryckande... Men men... Huvudsaken var att itne Caroline af Ugglas vann iaf... Jag tycker den e pinsam i såna här sammanhang... Låten e säkert bra... Men inte så bra att den kan representera Sverige i Eurovision tycker jag...

Nej nu ska jag fortsätta med Reklam och nostalgi... (Solen lyste och jag var glad... Ahha aaaahhhaaa)

Ha en underbar söndag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback