Stängning igen...

Jupp dags idag... Och om en vecka e det examen... SOm jag sagt innan så har jag nada inspiration att skriva, men får ta mig i kragen och se till att det blir gjort så jag kan skriva ut det på måndag... Ska försöka sätta mig och skumma igenom böckerna igen ikväll... Iaf de jag verkligen gillat... Har dessutom några till som jag lånat på jobb...

Erika mår inget vidare idag men hon fick inte vara hemma och jag anser inte att jag kan avgöra hur hon mår via telefon... Bättre då att hon varit här så jag hade sett...

Så skönt att Skellefteå slog ut Linköping... Unnar verkligen SAIK det :D. Men så möter de väl FBK i semin och då blir det lite svårare... Eller nej... Jag håller på Saik men hoppas på att Marcus Paulsson gör massa mål :D Kan man säga så????*hehe*

Ja nu blir det stor fjortis varning på mig... IGEN!!! Den 26e ska jag ner på Valen för att se Måns Zelmerlöv. Den 28e ska EMD (Synd de inte vann) vara där... OCh den 29e ska Markoolio vara där... så ja jag får väl ta på mig fjortiskostymen igen :P Men oroa er inte för skrika något kommer jagi nte att göra, men fota däremot kommer jag att göra massor *ler*

Satt opch kollade på ikeas hemsa igår och jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det nu... *ler *TAr små steg i taget och nu först e det toalettens tur=) Hittat ett hyfsat snyggt badrumsset om 5 delar för 700 kronor=) Ska ta en tur in dit för att kolla hur det ser ut snart tänkte jag=) Kan någon ge mig ett förslag på vad för sorts gardiner jag ska ha i vardagsrummet????



Nej nu ska jag ta och styka lite innan jag eventuellt äter frukost...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Jag tycker mest om längder så ja skulle valt några fina längder, men de e lite svårt oxå eftersom du har tre fönster för sätter du bara två blir de tomt, om du inte tar två bredare, och sätter du tre hamnar den i mitten av mitten fönstret..

Fasen va ja e invecklad haha


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback