Sagan...

Slutade i fredags...Men jisses vilken saga det har varit och vilka killar vi har i laget... Vilka kämpar! Vilka.... Ja alltså jag vet ärligt inte vad jag ska säga.... Men det har varit en ära att få följa med er de här veckorna grabbar!! Och jag hoppas verkligen att vi ses igen nästa säsong!!! Stooooor kram till er alla:D

Fredag kväll/natt??? Nej jag gick då och la mig ganska så snart efter hockeyn *Hehe*

Haft lite diskussioner med en vän... Vi ser verkligen olika på saker och ting... Och visst det måste man ju helt klart få lov att göra, och ja jag kan säkert vara väldigt obekväm ibland men ibland e det bra att se andras synvinklar när man fastnat i ett beteende...

Köpte ett minneskort till playstation igår men det visade sig inte funka:( Så kasnke kanske att jag ska in till Malmö idag och byta det... Annars får jag försöka fixa det i veckan...

Fortfarande inte blivit färdig till att skriva om Weissenhäuser... Hinner nog itne idag heller :S

Ska säga upp mig från reklamen för jag känner att jag inte hinner med att vila... Eller städa... Nu måste mina proriteringar läggas om :S Med tanke på att Erika numera bor hos Rikard oxå måste jag bförsöka fokusera p åatt hitta mitt eget liv och lite sånt smått och gott... Oh vad jag saknar henne:(:(

Nej snart dags att gå ner i källaren igen... Inga av maskinerna funkade nere i tvättstuga två, men jag fick låna den andra av Lena så hinner 4 maskiner iaf...

Ha en underbar söndag!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback