Öppning

Usch trött idag med... :S Men å andra sidan så var jag på jobb fram till klockan 20.45 igår... Så mycket slappande blev det inte... Lär itne bli så mycket av den varan idag heller :S Fast jag slutar tidigt... Ska bort till Vanja och hämta mina Tupperwaresaker samt betala för dem... SEn hem och duscha eller något och så iväg på Tims uppträde... Hinner dock kanske vila något däremellan *ler* Sen e det Måns på Valen...

Var uppe hos morfar igår :( Usch vad jobbigt... Började gråta så fort jag kom in på kyrkogården... Jobbigt jobbigt!!! Saknar honom så det gör ont!

Morfar... Du fattas mej!!! Så många gånger jag har velat ringa och be om ditt råd men det går ju inte... Älskar dig!!!

Nu ska jag göra vid mig så jag kommer iväg i tid... Kan vara skönt att vara på job lite innan det verkligen e dags.... Hoppas ni får en bra dag!

Kraaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

mm får sejag är inne i en vit periodåh gott med våffla jag får ta det nån annan helg*

Postat av: madde

kommentera gärna tapeten på min blogg*

2009-03-26 @ 07:38:53
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess

tack jo allt e bra här :)

blev inga våfflor för mej dock...

hehe

händer idag då?

2009-03-26 @ 08:25:06
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Nina

åå fy ja förstår att du tycker det är jobbigt! det är inte lätt med barn. de förstår ju inte hur mkt man saknar dem och älskar dem!



usch stackare. ja förstår hur du känner! det är som en klump i halsen och i magen. stegen blir tyngre liksom andningen. å så får man gråten i halsen å ibland kan man inte hålla sig så det brister å man sitter där vid graven och gråter hur mkt som helst. det är ju bra att det kommer ut. men det är ju jobbigt hur som helst!



hoppas det kändes ok efteråt iaf..



önskar dig en fin dag med!!

2009-03-26 @ 09:23:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback