Ont i ryggen...

Vaknade med ont i ryggen för andra dagen irad... Får se vad det blir av uppåt dagen, annars får jag helt enkelt gå hem och lägga mig... Mindre skoj men men...

Idag e det dock dammsugning och att torka golv som gäller när jag kommer hem... Om ryggen håller vill säga... Det måste den dock... Finns inte så mycket att välja på *hehe*

Hade det tredje samtalet igår och det gick bra, precis som förväntat... *ler *Har ett till idag... Inga större problem där heller känns det som... Och imorgon ett till... Sen e det bara nästa måndag kvar=)

Erika ska vara här till helgen oxå :D Så trevligt så *ler* Saknar henne så in i bomben för tillfället... Aja saknar henne typ alltid när hon inte e här...

Har hittat inläggen från Tyskland men som ni ser så har de inte kommit in ännu *hehe*

Såg en period av Växjö- Almtuna igår men somnade.... Men grattis Växjö... Hade det lite på känn när jag såg spelet... Almtuna verkade lie skärrade och yra... Men bra kämpat iaf... Ganska skönt att kunna avnjuta en kvalserie utan några som helst nerver.... *ler* Bara sitta och kolla på matcherna och slippa "engagera" sig... Visst drar det i "hockeytarmen" lite grand men så e de ju *ler* Blir ju en extra lång sommar i år ju... Nästa år hoppas jag dock på att vi krigar för en plats i elitserien vid det här laget... Eller ganska snart iaf:D

Och på tal om sommar så har jag verkigen inte bestämt när jag ska ha semester...  Eller vad som ska hända då... Väntar på svar ang. ekonomin... Sen får vi ta det därifrån....Har ju lite planer på att åka till Göteborg i år igen... Och eventuellt en sväng till Danmark eller Tyskland... Kasnke en kryssning till Kiel senare i vår oxå... :D Men allt beror på hur det här löser sig=)

Nej dags att göra vid sig så man kommer iväg till jobb i tid :D

Saknar dig Grabben... Du vet som sagt vad du betyder... HÖR AV DIG!!!



Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback