Nya länkar...

Har bestämt mig för att göra om min länklista och så fort jag har tid till det även resten av bloggen... E väl hyfsat nöjd med den som den e nu men förnyelse e väl aldrig fel??? Eller hur??? Har fått massa tips från Designa din blogg... Men det blir inte nu i helgen dock eftersom jag måste jobba med uppsatsen,... Börjat få lite motivation nu men lååååååååångt kvar tills jag e klar... Dock blev jag glatt överraskad då jag öppnade den och såg att jag skrivit mer än jag trodde =)

Leker vidare med kameran... Funderar på om jag ska göra ytterligare en underblogg och ha lite av mina bilder där:) Annars finns de allra flesta på Min bilddagbok

Fortfarande inte fått skrivit in det där inlägget under Privat som jag skulle, men det kommer... Och fortfarande gäller att vill ni ha användarnamn och lösen så hojta!!

Nu e det snart dags att bege sig upp på Södan för en isshow:) In i en "mysig" ishall igen *Haha* Men ja jag saknar helt klart hockeyn:( Blev för tidig "semester" iår... Men men... Sen måste jag även säga att jag imponeras av och gläds med Skellefteå... Gillar ju Paulsson i Fbk och unnar visst då honom en SM-final, men samtidigt har jag speciella band till Skellefteå och hoppas de får spela... Suck... Fast ärligt så hoppas jag att SAIK kniper det... FBK skulle behöva få ner fötterna på jorden lite...

Nej nu ska jag chatta vidare med  Cila som jag saknar enormt mycket,  innan jag gör vid mig och går iväg...

Lite dåligt med kommentarer för tillfället tycker jag;) Ha en underbar lördag dock=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fia

Ne ja vill ha att ja ska godkänna=) Tycker om att det e ja som får läsa mina kommentarer först och sen håller jag bättre koll på vilka ja svarat på osv=)

Ha en bra helg=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback