NERVÖS!!!!:S

Ja så var det då dags imorgon :S Hur fasen ska detta gå? Jag, Therese Hansson, som hatar att stå inför folk och prata, ska helt plötsligt ha den ledande rollen i våran "pjäs". Jag ska vara pedagogen som ändrat syn på lekens betydelse och shit... Vet inte om jag pallar det... Men men... Too late att backa ur nu ju :S

Uppsatsen e iaf färdigskriven och allt e okej med den hoppas jag... Har låtit två personer läsa den oc hde sa att den var kanon... Hoppas nu lärarna tycker likadant... :S

Aja... den tiden den sorgen :S Har varit runt på en massa bloggar idag :) Trevligt att komma utanför dem man oftast läser 'ler*

Köpte ju en ny telefon av Tina och jag måste säga att batteriet e fan så mycket bättre än på den andra *hehe* Har pratat i över en halvtimme på denna och batteriet e typ nere på 40 procent eller något. Den andra hade varit död. Annars var det inga större fel på Samsungen faktiskt:) Någon som e intresserad av att köpa den för en billig peng? Ska försöka fixa en sladdo ch en cd-skiva tror jag... Var snart ett år sen ajg köpte den och jag har fortfarande tne fått de grejerna:( Men om någon vill köpa den så fixar jag fram det så snabbt jag bara kan!

Nu kallar sängen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

kommer gå bra:)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback