Kommentarer...

Vill bara testa en sak Fia sa till mig... Jag ska prova för en dag eller två att ha moderering på bloggen... Och det e inte alls för att ta bort kommentarer eller så utan bara för att testa helt enkelt... Så vet jag dessutom tydligen att jag svarat på alla kommentarer och blir den förste att läsa dem=) Värt ett försök kanske???*ler* Men fortsätt kommentera ändå... ALLA kommentarer kommer fram... Så tar jag ställning senare i veckan till hur jag ska ha det=) Först måste uppsatsen och lite annat bli klart :P

Ha en underbar söndag... Nu e det dags för tvätt!!!

Tjingeling!

Ps. Stavfel rättade;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

hej hej nej tycker bara det är kul om du vill länka mej :)

ha en toppen vecka

Postat av: Fia

hehe kul att du testa=) Ja tycker de e enklare=)

2009-03-23 @ 10:44:54
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback