Knappt sovit...

Har nog bådeen fjärils- och myrfarm boendes i magen för tillfället :S. Vet inte när jag var såhär nervös sist... Men men... Jag ska klara det... Har jag nu kommit såhär långt så tänker jag inte stupa på målsnöret =) Så e det bara... *ler* Ska skriva klart en grej på ett blädderblock oxå innan jag beger mig... Ni får ursäkta om det blir stavfel här, men jag skakar faktiskt lite... Knappt sovit heller. Kanske att en kopp kaffe hjälper? Borde prova... Usch vad jag svamlar...

Pappa och Anne har lovat att hjälpa mig att få ordning här uppe=) Så skönt det ska bli... Får se om det blir redan till helgen kanske :D För nästa helg skulle pappa jobba:( Problemet e att jag ska bort på lördag ju och vet inte riktigt i vilket skick jag e på söndag :P

Men men... Det ska lösa sig det har jag bestämt *ler* Och tja så blev även det på blädderblocket klart och nu ska jag bara klä på mig ett par byxor samt borsta håret... Kan väl säga att min fjärilar och myror börjat dansa nu :S

Tänkte avsluta med en bild på min uppsats... Inte för att ni kan läsa vad det står på det avståndet, men så ni ser att den verkligen e klar :D


Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

hoppas du får en fin dag



kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback